Tuesday, November 1, 2011

Air Zam-Zam

Tahukah anda??
Air zam-zam ialah air penawar segala penyakit kecuali mati..

Kami lampirkan beberapa komen dari surat yang telah dikirimkan oleh pengamal air zam-zam seperti di bawah :


"Saya Haji Saod bin Aziz dari Pulau Pinang, menghidap sakit lutut yang agak lama. Sehinggakan mahu berjalan dan sembahyang amat susah sekali. Setelah minum air zam-zam, dengan izin Allah kesihatan saya bertambah baik dan sekarang saya boleh berjalan dan menunaikan solat berdiri"


" Saya Siti Hawa dari Rawang, mempunyai sepasang anak yang tidak mendengar kata dan degil serta sukar untuk mendengar nasihat. Akan ttetapi berkat izin Allah, dengan minum air zam-zam, keadaan anak saya bertambah baik dan kini dia rajin menunaikan solat. Alhamdulillah.."


Sehubungan dengan itu, Kami daripada SHAM ALHAJ menawarkan 10 liter air zam-zam asli yang di bawah dari Mekah hanya RM130 sahaja.



Untuk keterangan lanjut, hubungi kami dengan click bahagian ini  HUBUNGI KAMI

No comments:

Post a Comment